EkoLivs blogg

P g a tidsbrist har jag inte haft möjlighet att uppdatera bloggen på en längre tid. Då jag ser att ni besökare är lika många som när bloggen uppdaterades någorlunda ofta, förstår jag att många fler än jag har ett starkt intresse av att veta mer om naturlig och förebyggande hälsovård. Och, att ta reda på vad som pågår bakom samhällets draperier vad det gäller sjukvården. Det glädjer mig mycket eftersom hälsa och välbefinnande hör ihop, och hur vi alla mår sprider vi vidare till nära och kära. Det är vår skyldighet mot oss själva och andra att vårda våra sinnen och kroppar!

Jag hoppas därför att kunna uppdatera bloggen med nya råd och rån regelbundet. Samtidigt uppdateras sajten med ett nytt, lite gladare utseende. Prenumerera på RSS-strömmen för att bli uppdaterad automatiskt och sprid vidare för att öka medvetenheten. Tillsammans kan vi påverka.

Tack för ditt intresse!
RoseMarie Axelsson